Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilken tycker ni passar bäst om man ska skypa? villka har ni provat och vilka var bra? hur många pixlar behövs för att det ska bli bra bild när det är video?
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
IT & mobiler
Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
Juridik & Ekonomi En väldigt vanlig sort i den situationen. De är så vana vid att kunna manipulera sin omgivning att de förutsätter att de kan göra det nu...
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...