Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av de mest kända är B&H Photo, deras fysiska butik ligger i NY mellan 33:e och 34:e gatan vid 9:e avenyn. Den är stor, välsorterad och enormt personaltät. Samtlig personal är ortodoxa judar med antingen stubbat hår och/eller korkskruvslockar och/eller helskägg.Om man funderar på att köpa kameraobjektiv och andra elektronikvaror från USA, var kan man hitta bra och pålitliga webbutiker då?
Ärligt talat har jag inte jämfört deras webpriser med andra webbutiker men skillnaden mot svenska priser är så stor att någon procent hit eller dit inte kan spela så stor roll. Samtidigt är mitt intryck att priserna på konsumentelektronik och fotoprylar är väldigt jämna bland de fysiska butikerna åtminstone i NY-området, och det skulle förvåna mig mycket om det fanns några större prisskillnader mellan olika webbutiker.Tack!
Har de bra priser i jämförelse med andra butiker, eller bara bra sortiment?
Tack!
Har de bra priser i jämförelse med andra butiker, eller bara bra sortiment?
Förrutom att deras sortiment är ENORMT, så har de lägst priser på det mesta. Vi var där för en månad sedan och handlade mycket.![]()
Ärligt talat har jag inte jämfört deras webpriser med andra webbutiker men skillnaden mot svenska priser är så stor att någon procent hit eller dit inte kan spela så stor roll. Samtidigt är mitt intryck att priserna på konsumentelektronik och fotoprylar är väldigt jämna bland de fysiska butikerna åtminstone i NY-området, och det skulle förvåna mig mycket om det fanns några större prisskillnader mellan olika webbutiker.
Sist jag var i NY köpte jag och kollegor prylar för sammanlagt närmare 100' SEK på B&H...Det var en videokamera här, en där, toppklass objektiv etc. Min egen budget räckte till en iPod.
![]()