Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var lagom roande att bli utsatt för Häxmästaren två gånger på raken, kan jag säga... :meh:
det var vårat misstag att vi inte skrivit att en person inte fick trollas mer än 1 gång och jag hann inte se ulvarnas val dag2 förrän typ 10min innan DL. Då kände jag att det skulle vara svårt att få tag på dem att ändra valet så jag lät det gå den gången och informerade att de fick byta offer nästa natt.
 
Jag skyller allt på @Matmissbrukaren , det var hon som fick mig att börja, sen blev det en del med @Monstermom även om jag åkte ut alldeles för tidigt där... Annars har jag mest hängt i lyan och då har jag inte behövt prata så mycket med LL, det har liksom funnits andra att prata med.... :angel: När jag var tvilling var det kul också även om eländes ulvarna käkade min tvilling första natten... :meh:

Jag hade aldrig snackat med LL innan jag höll min egen lek... Gissa om jag fick en chock när den vanan visade sig! :meh: :laugh:
 
ska jag vara ärlig så korrekturläste jag inte att rollbeskrivn stämde överens m rollnamnet, jag kikade på balansen i leken och hur rollerna etc skulle påverka varandra och att ingen sida skulle bli alltför stark. Samt att själva rollbeskrivningarna i sig skulle vara ganska så tydliga.
Jag svängde ihop det mesta i leken på en timme eller två och trodde mig inte behöva kolla rollerna, jag trodde jag hade rätt.
 
Jag skyller allt på @Matmissbrukaren , det var hon som fick mig att börja, sen blev det en del med @Monstermom även om jag åkte ut alldeles för tidigt där... Annars har jag mest hängt i lyan och då har jag inte behövt prata så mycket med LL, det har liksom funnits andra att prata med.... :angel: När jag var tvilling var det kul också även om eländes ulvarna käkade min tvilling första natten... :meh:

Inte ens i min först lek, som var @Monstermom s jättelek, skickade jag några frågor till LL. Jag kämpade på i min ensamhet som helt lost bybo :p Tills jag blev uppgraderad till @Mammas tvilling och plötsligt hade både någon att prata med och en massa info från sior :up:
 
Jag har inte varit inne i leken förrän nu på kvällen och jag vet inte riktigt hur min kollega å ulvarna löste det hela men de verkade vara nöjda iaf...
Men det här är den infon jag snappade upp hände
 
ska jag vara ärlig så korrekturläste jag inte att rollbeskrivn stämde överens m rollnamnet, jag kikade på balansen i leken och hur rollerna etc skulle påverka varandra och att ingen sida skulle bli alltför stark. Samt att själva rollbeskrivningarna i sig skulle vara ganska så tydliga.

+ @Lobelia ingen skada skedd. Rollbeskrivningarna var överlag tydliga och bra tycker jag. :)

Å med tanke på min senatste LL instats så så är jag inte den som klagar.(Eller vad säger du @Hedinn ? ;)) Men nu när @bollen__ och @Dentaku har hålligt reda på både mig och leken samtidigt en gång kommer de klara sig utmärkt om de ska ha någon lek själva:laugh:.
 
Jag har inte varit inne i leken förrän nu på kvällen och jag vet inte riktigt hur min kollega å ulvarna löste det hela men de verkade vara nöjda iaf...
Men det här är den infon jag snappade upp hände

Jag var inte inne då men jag tror de kom fram till att de fick lösa det om det blev aktuellt(alltså om vi inte van röstningen pga den missen). Det var bra tycker jag, så lite krångel som möjligt. :)
 
Det var lite tjall på linan å jag vet inte riktigt vad som hände där... Men utgången blev ju iaf den samma ;)
Det var en miss av mig, jag skrev, trodde mig skicka uppmaningen till er båda. Letade rätt på uppdateringstexten så jag skulle slippa skriva om den och kopierade in den och ändra namnen. Därefter var den spårlöst försvunnen.

Så här skulle det stå:

Du känner en isande kyla, en mörk skugga lutar sig över dig, sedan blir det svart. När du vaknar till liv så har du endast en tanke, att fio är den skyldige.

Du är alltså förhäxad och måste rösta och teoria om fio
 
Det var en miss av mig, jag skrev, trodde mig skicka uppmaningen till er båda. Letade rätt på uppdateringstexten så jag skulle slippa skriva om den och kopierade in den och ändra namnen. Därefter var den spårlöst försvunnen.

Så här skulle det stå:

Du känner en isande kyla, en mörk skugga lutar sig över dig, sedan blir det svart. När du vaknar till liv så har du endast en tanke, att fio är den skyldige.

Du är alltså förhäxad och måste rösta och teoria om fio

Tack. Jag frös så det räckte häromdagen. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp