Kan detta funka? Skulle det funka på er?

Sv: Kan detta funka? Skulle det funka på er?

Just här är det inte så lätt. Tränaren är tuff men oerhört bra. Han har en otrolig förmåga att läsa av hästarna innan de ens har gjort saken och kan hjälpa ryttarna om de sitter på busiga o bråkiga hästar.

Sv: Kan detta funka? Skulle det funka på er?

Jag såg nu att du hade missförstått lite, men som komplement till feedback under ridningen (som är ett måste) tror jag absolut att lappar kan fungera. Det ger en mer tid att tänka igenom och verkligen koncentrera sig på sina brister, samt att ställa eventuella frågor.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 755
Senast: Farao
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka