AgentCarter
Trådstartare
Vi har en netgear trådlös router (MBRN-3000) som är två år gammal som har börjat att konstant kasta ut oss från internet (både min och sambons dator) vissa dagar, idag har jag pratat med supporten på telefon som hjälpte mig ändra några inställningar och bedyrade att det skulle fungera. Eftersom det har gått sådan lång tid sedan vi köpte den att vi inte har rätt till telefon-support längre.
De skulle skicka en länk till webb-support men den har ännu inte kommit fram.
Men kan en router få virus? Känns som det vore en rimlig förklaring eftersom jag just pratat med support.
(och det här är så illa för mitt redan pissiga humör, uuuuurk)
(När den kastar ut oss går det till så att det fungerar, sedans slutar det fungera (är ej längre uppkopplad) och när man försöker ansluta brukar den antingen inte hitta något nätverk, sedan när det hittar ett (med full signalstyrka) kan den inte ansluta pga. dålig signalstyrka... I nästa stund så kan den ibland ansluta med full signalstyrka... suck!!)
De skulle skicka en länk till webb-support men den har ännu inte kommit fram.
Men kan en router få virus? Känns som det vore en rimlig förklaring eftersom jag just pratat med support.
(och det här är så illa för mitt redan pissiga humör, uuuuurk)
(När den kastar ut oss går det till så att det fungerar, sedans slutar det fungera (är ej längre uppkopplad) och när man försöker ansluta brukar den antingen inte hitta något nätverk, sedan när det hittar ett (med full signalstyrka) kan den inte ansluta pga. dålig signalstyrka... I nästa stund så kan den ibland ansluta med full signalstyrka... suck!!)