Kan inte följa en tråd

Wille

Trådstartare
Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya inlägg görs. Jag får heller inga notiser när någon svarar direkt på en fråga jag ställt i tråden. Det här är problematiskt. Går det att lösa?
 
Nä då får du manuellt gå in i tråden och kolla om det kommit uppdateringar
Du har gjort valet ingorera personen och då blir det genast lite besvärligare följa.
🤷‍♀️
Det är så jag gör nu, men vill ha en bättre lösning.
 
Den enda lösningen för att notiser osv ska funka, är dock att avignorera ts.

Nackdelen med ignore är att om den man ignorerar startar en tråd vars ämne man är intresserad av, så får man rätt och riktigt det lite bökigare att följa tråden i flödet.
Personen är ignorerad av en anledning. Men jag vill ändå kunna följa tråden som jag aktivt valt att följa.
 
Personen är ignorerad av en anledning. Men jag vill ändå kunna följa tråden som jag aktivt valt att följa.

Då får du helt enkelt ta det lilla böket med att skrolla ner och trycka på visa ignorerat innehåll för att se tråden eller ha den öppen i en egen flik och uppdatera den lite nu och då.

Ignorerar man nån så är det så det funkar, att allt deras innehåll döljs. Även trådar, hur intressanta man än tycker de är.
 
Senast ändrad:
Ignorera respektive sluta ignorera är bara nåt klick bort.

Du får helt enkelt bedtämma dig hur du vill ha det.
Alternativt klicka efter dagsformen.
Jag har bestämt mig. Jag behöver ignorera folk för att skydda mig själv och jag vill kunna vara delaktig i forumet utan att dessa personer ska förstöra för mig. Jag ser det som en teknikalitet som behöver lösas.
 
Om inte de som gör forumprogramvaran eller de som gjort de tilläggsprogram jag använder ändrar något så det fungerar mer som du vill ha det lär det inte bli någon förändring här.
Jag ser inte riktigt någon anledning till att jobba med en lösning här.

Det är väl lite av att ha kakan och äta den.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
593
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Går i tankarna på att utbilda mig till hovslagare. Men jag önskar svar på en fråga som jag upplever som lite ”hysch-hysch”. Men vad kan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 622
Senast: tuaphua
·
  • Omröstning
Kultur Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: warg
·
Bukefalos Nya störiga saker-tråden syns inte någonstans för mig förutom om jag söker på inlägg i den. Får inte heller notiser från den. Och nej...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp