Intressekoll buketräff Göteborgsoperan

Vad är du intresserad av på Göteborgsoperan?

  • Opera

    Röster: 4 36,4%
  • Dans

    Röster: 4 36,4%
  • Musikal

    Röster: 9 81,8%

  • Antal omröstningsdeltagare
    11

Islandshästryttare

Trådstartare
Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor i en omröstning och jag kanske är tekniskt inkompetent men verkar inte gå?

Så rösta på frågan i omröstningen flera val är möjliga. Svara sen på följande två frågor i ett inlägg. Går naturligtvis att svara bägge alternativen på första ompassar.

När är du intresserad av att gå på Göteborgsoperan
Hösten -23
Våren -24

Har du idag redan köpt biljett till någon
föreställning? Om ja vilken föreställning?
 
När är du intresserad av att gå på Göteborgsoperan
Hösten -23
Våren -24

Har du idag redan köpt biljett till någon
föreställning? Om ja vilken föreställning?
Nej men planerar att köpa biljett till Wicked musikalen som går i höst.
 
När är du intresserad av att gå på Göteborgsoperan

Hösten -23
Våren -24

Har du idag redan köpt biljett till någon
föreställning? Om ja vilken föreställning?

Har inte köpt någon biljett, men är främst intresserad av att se dans eller opera.
 
Jag har köpt till Wicked den 18 oktober. Jag hänger gärna med om jag är i Göteborg och jobbar, lite oavsett vad! Det innebär förstås att jag inte kan helger/fredagar, det är oftast måndag till onsdag. Nu har jag bara den veckan i Göteborg under hösten vad jag vet. Vårens schema har jag ännu ingen koll på!
 
Jag har köpt till Wicked den 18 oktober. Jag hänger gärna med om jag är i Göteborg och jobbar, lite oavsett vad! Det innebär förstås att jag inte kan helger/fredagar, det är oftast måndag till onsdag. Nu har jag bara den veckan i Göteborg under hösten vad jag vet. Vårens schema har jag ännu ingen koll på!


Kul! Jag tänker att vi kanske kan köpa biljetter individuellt och att vi kan sammanstråla innan och fika/äta , i pausen och fika och kanske efteråt kan man om intresse finns gå och ta ett glas någonstans och diskutera föreställningen.
 
Jag inser att våren kommer passa bättre för mig då jag tyvärr behöver göra ytterligare en operation under hösten har jag fått reda på och vet inte när den blir troligtvis i november har de sagt. Men det kanske är lite svårt att planera våren redan nu? Ska jag återkomma med en ny tråd i november -december ? Eller vad tycker ni?
 
Kul! Jag tänker att vi kanske kan köpa biljetter individuellt och att vi kan sammanstråla innan och fika/äta , i pausen och fika och kanske efteråt kan man om intresse finns gå och ta ett glas någonstans och diskutera föreställningen.
Perfekt! Och om någon känner för att se Wicked den 18 oktober ses jag väldigt gärna i pausen! Hade varit så trevligt, pausen är supertråkig när man går själv.
 
Perfekt! Och om någon känner för att se Wicked den 18 oktober ses jag väldigt gärna i pausen! Hade varit så trevligt, pausen är supertråkig när man går själv.


Yes kul jag kan återkomma om jag går det datumet beror på när min operation blir. Men jag ska gå på Wicked iallafall nån gång. Håller med om att pausen är jättetråkig ensam.
 
Nu är det snart dags! Jag åker till Göteborg för att jobba i morgon bitti, är där hela veckan. Och onsdag kväll blir det operan!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 166
  • Låst
Samhälle SD kommer näver bäver få min röst, lika lite som F! eller något annat parti i sverige denna höst. Jag värnar om min demokratiska rätt...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
24 982
Senast: LenaH
·
Övr. Barn I min kommun gäller en av frågorna i höstens val hur högstadiet ska se ut i framtiden. Just nu finns två högstadieskolor i centralorten...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: pollex
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp