Kan inte öpppna länk i nytt fönster

Myssan

Trådstartare
Nu har det hänt något med min dator..
På en en viss hemsida kan jag inte titta på vimmelbilder och se mina mail(mailen och bilder öppnas i nytt fönster) det händer ingenting!!

Kan tillägga att det har fungerat bra tills nu och jag har vart med om det förrut för länge sen och då har jag för mig att jag var in under internet alternatvi och gjorde något?? Någon som vet vad som skall göras eller är det norton som strular.. Kan jag göra något åt det? Installerade det nämligen nu!??

Tack för hjälpen på förhand!!
*hoppas någon vet, jag håller på att bli tokig*

Sv: Kan inte öpppna länk i nytt fönster

Norton, beroende på vad för produkt du köpt (finns många i Norton-serien), inkluderar spam- och popup-skydd. Gå in under inställningarna för spam-skyddet och stäng av Pop-up blocking.

Liknande trådar

Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
3 002
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Som pensionär tycker jag det är kul att spela lite online spel på datorn. Jag har spelat på sajten King.com (får man skriva ut...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Lite snabbt. Har bredband hemma i huset men har precis köpt ett trådlöst internet eftersom jag ska flytta hemifrån snart. Startade...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Tassetass
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka