Kan jag gå tillbaka och ändra e-postinställningar mm senare?

Philosophia

Trådstartare
Jag står i begrepp att packa upp min nya macbook och har lite funderingar innan jag börjar.

Inställningsassistenten ska ju starta automatiskt och man ska ju då ange uppgifter för e-post m.m. Nu har jag uppgifterna på jobbet och det är också möjligt att vissa uppgifter behöver tillkomma vid andra inställningar för att jag ska kunna använda datorn på jobbet.

Kan jag bara hoppa över e-postinställningarna?

Och om jag anger de inställningar som jag vet att jag behöver till hemmakontoret, är det något problem att gå in och ändra senare?

Jag vill gärna börja bekanta mig lite med macen redan nu, utan att jag har alla uppgifter framme. Är det OK eller finns det risk att jag strular till något?

Behöver jag säga att det här med datorer inte är min starka sida? :angel:
 
Sv: Kan jag gå tillbaka och ändra e-postinställningar mm senare?

Du kan lugnt hoppa över dem, det går att ställa in allt sådant senare. :)
 
Sv: Kan jag gå tillbaka och ändra e-postinställningar mm senare?

Vad bra! :)

Tack! Jag är lite försiktig eftersom allt jag rör vid tenderar att resultera i systemfel...:crazy:
 
Sv: Kan jag gå tillbaka och ändra e-postinställningar mm senare?

Ska du lyckas få ett systemfel i OS X får du allt röra bra mycket. Det är en av de saker som är så bra med Mac. :D

Om du vill ha lite allmän hjälp och guidning har tidningen Macworld ett Hjälp! Jag är nybörjare på Mac!-forum som nog kan vara till stor hjälp. Speciellt den nålade tråden "Allt för nybörjaren" kan nog vara intressant om man mest suttit i Windows.
 
Sv: Kan jag gå tillbaka och ändra e-postinställningar mm senare?

Jag har varit inne och kikat på sidan, men tack iallafall.

Jag är faktiskt en nygammal macanvändare. Min första dator var en mycket stabil MacIntosh Classic - snacka om att jag blev chockad när jag bytte till PC och allt dess krångel! Nu efter sju års PC-användning så ska jag gå över till Mac igen och jag hoppas att det kommer att bli en trevlig upplevelse! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste erkänna att det brukar gå åt pipsvängen när jag gör något utöver det vanliga med datorer så jag undviker gärna det. Nu vill...
2
Svar
26
· Visningar
1 530
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 005
Senast: NotlikeI
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 366
Senast: Fille
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag behöver bara skriva av mig och förväntar mig inge medhåll eller liknande, kanske tips och råd hur ja ska gå till väga/orka...
Svar
13
· Visningar
1 657
Senast: doglover
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • lära sig tömköra

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp