Kan man ändra tillbaka??!

Yaroomba

Trådstartare
När jag knäppte på datorn idag så hade allt krympt! Alla ikoner och all text var myyyycket mindre än vanligt. Och min skrivbordsbild, som har varit en hel bild förut, visas plötsligt som fyra mindre bilder över skärmen. :mad:

Så här vill jag inte ha det. Har varit inne på kontrollpanelen och ändrat teckenstorleken, men det ser fortfarande inte ut som innan. Och jag gillade det som det var innan!!! Hur kan detta plötsligt ha ändrats av sig självt och kan jag på något sätt ändra tillbaka så att det blir som på den gamla goda tiden igen?? Hoppas hoppas!

Sv: Kan man ändra tillbaka??!

Låter som din skärmupplösning har blivit högre. Hur du gör för att ändra den skiljer sig mellan operativsystem och version. Här är en guide för Windows XP:
http://www.kil.se/Medborgarservice/Nyheter2/Forandring-av-kilse/Andra-din-skarmupplosning/
I Windows 7 räcker det med att högerklicka på skrivbordet och välja Screen resolution/Skärmupplösning(?).
Så här vill jag inte ha det.
Personligen skulle jag bli överlycklig om min upplösning plötsligt blivit högre, men smaken är väl som baken ;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 970
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 283
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 071
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 871
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka