Kan man köpa "reservdelar" till Horseware.

FadeAway

Trådstartare
Har ett par rhino orginal som jag skulle vilja kombinera med liner. Men eftersom mina är från 09 så saknar de ju det extra spännet. Kan man köpa det separat? Jag känner mig liksom inte pepp på att köpa fyra nya täcken + liners för att jag saknar det där spännet.

Sv: Kan man köpa "reservdelar" till Horseware.

Ja, du kan köpa det löst :) Jag köpte V-knäppningen till mitt rambo när det gick sönder, butiken som jag köpt täcket i tog hem spännet och jag fick det tom. gratis av horseware! Så kolla med nån som säljer täckena så går det säkert ordna! :D

Nu vet jag inte riktigt hur spännena ser ut på Rhino, men jag har Amigo, och har dels satt halsfästen på ett Amigo Light som inte hade det, och även satt fästen för liners (är ju samma spännen, fyrkantiga öglorna) på samma Amigo och har en Rambo-liner på 100 gr i det. Funkar skitbra =)

Jag hade spännena från ett slaktat gammalt Amigotäcke och bara lämnade in för att få det fastsytt.

Så, har inte Rhino hemskt speciella spännen borde det ju bara vara att köpa och sätta dit =)

Jag tror att rhinos spännen är samma som amigos :) Då hör jag med butikerna innan jag beställer liners helt enkelt :D

Liknande trådar

Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: aiquen
·
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 991
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 593
Senast: alazzi
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 875
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka