Kan man strömma Storytel till bilens högtalare?

Lingon

Trådstartare
Ja, som rubriken. Kan man strömma Storytel till bilens högtalare? Mobilen är kopplad med bluetooth till bilen så samtalen får jag trådlöst i bilens högtalare.

På min är det precis som @athena skriver, Media. På samma sätt som man lyssnar på musik om man gjort det. Men jag måste ibland öppna Storytel på mobilen för att det ska gå över.

Det beror på vad du har för bil. I min Audi A4 från 2014 behövs auxkabel för att lyssna på musik men inte när det gäller samtal då det sköts trådlöst.

Behöver aux-kabel i min bil, väljer sen media i ljudsystemet. Dock måste jag vrida upp ljudet väldigt mycket på bilens högtalare för att det ska höras, kan vara värt att prova om man inte får fram något ljud.

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 090
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 058
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år... 2
Svar
37
· Visningar
5 583
Senast: Hermelin
·
Fordon Vi måste köpa en till bil när vi flyttar framåt hösten. Jag tänker mig att det blir min bil eftersom mannen kommer att köra betydligt... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 293
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31