Kan man ta bort en tråd?

Bapelsin

Trådstartare
Om man av olika anledningar skulle vilja ta bort en hel tråd som man själv skapat, hur gör man då? Går det ens?
 
Inte själv om det inte är i Dagboken men en kan rapportera till moderatorerna och fråga om de kan göra det åt en.
 
Det finns en rapportera-länk i alla inlägg använd den för att peka på eventuella regelöverträdelser eller om det är något annat du vill göra moderatorerna uppmärksamma på.
När det gäller att få en tråd borttagen brukar vi normalt neka, men man kan alltid rapportera och som med alla rapporter är det enklare för oss om man förklarar bra varför man rapporterar, speciellt om det rör sådant som är gränsfall.
 
Det finns en rapportera-länk i alla inlägg använd den för att peka på eventuella regelöverträdelser eller om det är något annat du vill göra moderatorerna uppmärksamma på.
När det gäller att få en tråd borttagen brukar vi normalt neka, men man kan alltid rapportera och som med alla rapporter är det enklare för oss om man förklarar bra varför man rapporterar, speciellt om det rör sådant som är gränsfall.

Tack!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Shaggy
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 729
Senast: fio
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp