Kan man vara sjuk med insikt ?

Snälla buke jag behöver råd, jag mår ju inte alls bra och är sjuk på allvar nu.
Mitt i allt vill min arbetsgivare att jag ska börja pendla 7ggr/veckan för att jobba på kontoret, då de vill anställa folk jag ska utbilda så de har en backup när jag är dålig.

Mina läkare vill ha mig sjukskriven på heltid, då jag får inte ihop vardagen med sjukdom,möten.jobb,fritid m.m

I dagsläget orkar jag ingenting, jag väntar på kallelse till ny mottagning.
Mitt förslag är då deltidssjukrivning, och hemifrån. För jag klarar inte av att jobba 9 mil hemifrån med pendling på tåg och buss. Som jag defintivt inte heller har nå positiv effekt av.
 
Snälla buke jag behöver råd, jag mår ju inte alls bra och är sjuk på allvar nu.
Mitt i allt vill min arbetsgivare att jag ska börja pendla 7ggr/veckan för att jobba på kontoret, då de vill anställa folk jag ska utbilda så de har en backup när jag är dålig.

Mina läkare vill ha mig sjukskriven på heltid, då jag får inte ihop vardagen med sjukdom,möten.jobb,fritid m.m

I dagsläget orkar jag ingenting, jag väntar på kallelse till ny mottagning.
Mitt förslag är då deltidssjukrivning, och hemifrån. För jag klarar inte av att jobba 9 mil hemifrån med pendling på tåg och buss. Som jag defintivt inte heller har nå positiv effekt av.
Om din läkare vill sjukskriva dig helt, varför går du inte med på det?
 
Snälla buke jag behöver råd, jag mår ju inte alls bra och är sjuk på allvar nu.
Mitt i allt vill min arbetsgivare att jag ska börja pendla 7ggr/veckan för att jobba på kontoret, då de vill anställa folk jag ska utbilda så de har en backup när jag är dålig.
Det är väl inte ditt ansvar att utbilda folk som klarar ditt arbete ifall du blir dålig?
Mina läkare vill ha mig sjukskriven på heltid, då jag får inte ihop vardagen med sjukdom,möten.jobb,fritid m.m
Följ det rådet och sjukskriv dig och ge dig själv en chans att återhämta dig och jobba med dig själv på heltid en period.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 843
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 476
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag har haft kontakt med psykiatrin i många år för mitt mående, har ADHD,Asperger,ångest,depression, grova humörsvängningar (troligtvis...
Svar
15
· Visningar
2 133
Senast: chaosgirl
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 011
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp