Kan någon förklara/hjälpa?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Poplan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 844
P

Poplan

Jag håller i vanliga fall på med islandshästar och har två stycken egna men jag undrar om man kan delta med en islandshäst på en vanlig lokal eller regional dressyrtävling? Och om man nu får det, HUR GÖR MAN? Jag är insatt i hur man tävlat dressyr på islandshästar (det finns egna dressyrtävlingar endast för islandshästar) Men eftersom min islänning inte har så stark tölt och rätt så fin trav skulle det vara roligt att vara med på en "vanlig" dressyrtävling där han får mäta sej med "vanliga" ponnyer. Finns det någonstans på internet där man kan läsa reglerna eller kan någon förklara för mej rätt så grundligt? Tacksam för svar!

Sv: Kan någon förklara/hjälpa?

Det ända jag vet är att min kompis hade en islänning som hon tävlade dressyr med i ponnyklasser. Men om den ska räknas som ponny måste man ju fixa mätintyg..

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 392
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
2 010
Senast: Roheryn
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 295
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka