Kan någon ryska här?

vinkelina

Trådstartare
Blir flera gånger i veckan taggad i dessa inlägg/story på instagram. Gissar att det är någon form av spam (?) men skulle vara kul om någon kan läsa vad det står där

4B61EBFE-EB95-483F-B532-FDE115F89012.png
 
I mitten står det ”aktsija”, tror jag.
Jag har bara gått halva steg ett i ryska men det verkar vara något om aktier och business(?)
 
I mitten står det ”aktsija”, tror jag.
Jag har bara gått halva steg ett i ryska men det verkar vara något om aktier och business(?)

Haha. Blir bara mer och mer skumt. Fått en massa konstiga följare också (i samband med detta?) raderar dem dock.
 
Haha. Blir bara mer och mer skumt. Fått en massa konstiga följare också (i samband med detta?) raderar dem dock.

Har du några webbläsar-tillägg eller appar som har tillgång till din Insta? Jag fick nämligen upp helt random följare och inlägg i flödet pga en sådan. Jag avinstallerade tilläggen (hade bara två så något av dem var det helt klart :devil:) och sedan dess har det varit lugnt. Tydligen ett jättevanligt problem lärde jag mig när jag googlade.
 
Har du några webbläsar-tillägg eller appar som har tillgång till din Insta? Jag fick nämligen upp helt random följare och inlägg i flödet pga en sådan. Jag avinstallerade tilläggen (hade bara två så något av dem var det helt klart :devil:) och sedan dess har det varit lugnt. Tydligen ett jättevanligt problem lärde jag mig när jag googlade.

Måste kolla. Inga som jag vet om så där bara
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 397
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har flera mediciner som är ljuskänsliga och någon som är fuktkänslig. Jag har dem i sina originalförpackningar och resten i dosett...
Svar
2
· Visningar
237
Senast: Lyan
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
78
Övr. Hund Jag läser jämt och ständigt i mitt facebookflöde om hundar på rymmen. Inlägg om hundar som springer ensamma lösa mitt i stan eller i...
2
Svar
34
· Visningar
651
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp