Kandar + delta?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magic_Mac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 256
Sv: Kandar + delta?!

Åtmindstånde reds dom på kandar på 70-talet, jag tror att dom även gjorde det på 80-talet.
Tappade sen kontakten med ponnydressyren...

Och fram till någon gång på 80-talet red man på kandar fr.o.m. Lätt A klasserna i dressyr.

Hoppning med häst har man kunnat rida på kandar redan från Lätt D, som det hette på den tiden, alltså 90 cm i dagens namn...

Sv: Kandar + delta?!

Oj, då kanske jag var fel ute också? Nåt år sedan är ju inte direkt "bra längesedan"...:o :o :D

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 301
Senast: Reshästen
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 394
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka