Kandar med smala remmar

lektra

Trådstartare
Se rubriken, vart hittar jag kandar med smala remmar, då syftar jag på bredden på främst sidostyckerna. Det ska nödvändigtvis inte vara smal nosgrimma, gärna lite tjockare men inte mega :D

Sv: Kandar med smala remmar

Vad kan du tänka sig att betala?
Allt går att få, men kostar det så smakar det oftast :)

Passiers är ju underbaraa :love: Men man får ju även hosta upp en del :smirk:

Passier hade jag kollat på i sådana fall.
Har byggt om flera Schumacher och det är rätt grova breda remmar i de tränsen.
Är lite av åsikten att man betalar lite väl häftigt för vad man får när man köper schumacher

Nej men väldigt grova för att vara rundsydda. Det går att göra rundsytt betydligt smalare och då blir det finare.
Grovt rundsytt får hästen att försvinna precis som breda remmar och till råga på allt står det ut mer än de breda remmarna gör:cool:

Föredrar mina slimma remmar jag:D

Vi har ett stubben som egentligen är till hästen och det funkar men det ser så klumpigt ut.

prisklass. högst 1500

(hon har rundsytt på min avatar:D )

Kan nin inte lägga in länkar?? pleace

Jag såg två Hubertus kandar när jag var på mitt nya jobb nyss, ett med vitt foder och ett vanligt. Kostade ca 2000 men då var det inkl tyglar. Tyckte dom såg fina ut!

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 521
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka