Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Se rubriken, vart hittar jag kandar med smala remmar, då syftar jag på bredden på främst sidostyckerna. Det ska nödvändigtvis inte vara smal nosgrimma, gärna lite tjockare men inte mega
Passier hade jag kollat på i sådana fall.
Har byggt om flera Schumacher och det är rätt grova breda remmar i de tränsen.
Är lite av åsikten att man betalar lite väl häftigt för vad man får när man köper schumacher
Nej men väldigt grova för att vara rundsydda. Det går att göra rundsytt betydligt smalare och då blir det finare.
Grovt rundsytt får hästen att försvinna precis som breda remmar och till råga på allt står det ut mer än de breda remmarna gör
Jag såg två Hubertus kandar när jag var på mitt nya jobb nyss, ett med vitt foder och ett vanligt. Kostade ca 2000 men då var det inkl tyglar. Tyckte dom såg fina ut!
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Trädgård & Växter Min amaryllis blommade ju för ett tag sen. Nu är frökapslarna mogna och jag tänkte testa så dem. Kör kaffefilter i plastpåse tror jag...
Hundavel & Ras Ja jag har sett och hört det där med rädslor med.. mest nu efter jag köpte min.
Men som valp var han inte alls som en terrier. Han var...