Lancet

Trådstartare
Nu har jag börjat leta efter ett kandar till min häst och jag vet precis hur jag vill ha det dock är det lite för dyrt för tillfället så jag har ändrat mina krav till dessa: någon som vet var man kan se bilder /prise på ett sådant?

Svart läder
TJOCK nosgrimma
bra kvalite
görna rundsytt fast vanligt går också

Sv: kandar?!

Hubertus har ett rundsytt, jättefint, ca 1800kr. Men nosgrimman är inte Megabred. Det finns inte förutom på Passier etc, tro mig jag har letat.....

Alt. så finns Jacson, tjockare nosgrimma fast inte rundsydd och lite klumpigt för att vara kandar tycker jag.

okej, ska kolla på det, gillar igentligen inte alls hubertus men men,, Har igentlilgen förälskat mig i döbert tränsen/kandaren och har ett sådant träns men kandaren är ju ännu dyrare o föräldrara ni vill inte riktigt lägga ut så mkt just nu.. säger jag flyinge ryttare&häst så får jag mördar blickar :rofl:

vad kostar passir kandaren?

Tror de ligger på från runt 5000 - 8000 kr. PM:ar en länk till dig :)

Senast ändrad av en moderator:

Mellan 6000 och 7000.... :p
höhö... dyyra....

Du kan inte köpa en nackrem till ditt träns då? eller du kanske har aachen...?

Jacson, Knights m.m. tycker jag är prisvärda och billiga.
Sedan har väll Hööks ett Claridge House i rundsydd modell, tycker själv att det ser ganska fint ut. :) Men det är ju en smaksak.

Annars kanske du kan kolla efter begagnade kvalitetskandar? Är lädret väl skött så kan de ju klart vara värda pengarna ändå.

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
1 037
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 328
Senast: Majjijann
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 615
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka