L

Luxurios

Vad har ni för märke på era kandar? Hur ser de ut? Gärna bild. :bow:
 
Sv: Kandar!

Hubertus brunt kandar utan foder.

kullavreta8.jpg
 
Sv: Kandar!

Ett rundsytt schaumacker (stavfeeel) med vit fodring.
 
Sv: Kandar!

Blev dock väldigt besviken på färgen.. hade inte alls samma färg på lädret som ett jacson-träns i butiken.. Så matchar inte sadeln perfekt.. men vaddå, det får väl vara så.
 
Sv: Kandar!

DSC01654.jpg


Brunt Dyon(bridle attchment) hoppryttare har mest bruna, âtminstonde här(nosgrimman sitter för lâgt, men det är fixat med hâltâng);)
 
Sv: Kandar!

Använder ett svart stubben kandar! Borde börja köpa nytt...

1865133.jpg
 
Sv: Kandar!

jag har ett hopkok av ett brunt träns från hööks, och en extra rem för bridongen, samt tyglar från knights
 
Sv: Kandar!

jag har hööks CH kandar

som träns på bilden.. har inga bra bilder när det är helt
2572622.jpg
 
Sv: Kandar!

Jag har ett kandar som min kompis som är sadelmakare sydde till mig när jag fyllde jämnt för några år sedan, det är brunt med rödbrunt foder.Inte allt för bred nosgrimma. Jättesnyggt!!!:)
 
Sv: Kandar!

Så här ser mitt kandar ut, ett German Line i grunden, sen är bridongenremmen utbytt (för kort), pannbandet (förkort, bytat till ett Claridge House) och nosgrimman (orginalet 4cm, köpt nya över Tradera, är 5,5cm brett :d )

Juli427.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Den andra blev full och vi shoppar på. 😅Fyndade ett SD kandar för 1000 kr, vanliga priset är 3000 kr. Hur nöjd som helst och testade...
59 60 61
Svar
1 212
· Visningar
80 735
  • Artikel
Hästnyheter Det nederländska ridsportförbundet, KNHS, tar nu en egen ställning i diskussionen kring kandar i dressyrklasser.
Svar
0
· Visningar
231
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 927
Senast: Jeps
·
Utrustning Hallå, Nån som har bettlöst träns, med repnosgrimma? Jag skulle behöva ha måtten för en stor häst, st. Full. 1. Längden på nosdelen...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Plantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp