Bukefalos 28 år!

Kanin med tandproblem, lite funderingar

Sv: Kanin med tandproblem, lite funderingar

Kram till dig. När jag var yngre hade jag också en kanin vars tänder växte, hade rätt mycket kaniner men den här var väldigt speciell, svart var han också, jag hade döpt honom till Black. Min första kanin. Det var stor sorg när jag var tvungen att ta samma beslut som dig men samtidigt som du skriver det handlar inte om dig själv utan om kaninen och det är ju hur sorgligt det än är bättre att låta honom springa runt på de evigt gröna ängarna. Kanske träffar han min Black där.
 
Sv: Kanin med tandproblem, lite funderingar

Vad tråkigt. :(

Förstår att det är ett jobbigt beslut att ta. Han verkar ju ändå leva lite på övertid med det bettfelet. Men, du har kämpat, han har kämpat, veterinärerna har gjort det de kan. Ibland är det inte så mycket mer att göra. :(

Stor kram till er båda.
 
Sv: Kanin med tandproblem, lite funderingar

Tack så mycket och kram tillbaka.
Känns fruktansvärt, har fått tid på onsdag så jag har tagit ledigt nu
fram tills det, så jag bara kan umgås med min lilla ängel :heart
 
Sv: Kanin med tandproblem, lite funderingar

Det är sjukt jobbigt att förlora sin kanin på det här sättet. Det var samma grej på min dvägvädur som vi var tvungen att ta bort :(
Stora tröstkramar
 
Sv: Kanin med tandproblem, lite funderingar

Kram tillbaka
Men fy att du har fått gjort samma sak :( Jag har haft så hemska
drömmar på senaste tid. Dom här 4-5 veckorna som han varit hoss mig och
jag har vetat om att han antagligen kommer bli dålig igen.
Det är värst att sitta och vänta, och 4 veckan började han bli dålig :(
 

Liknande trådar

Hästvård Kanske redan finns en tråd av detta men provar skapa en ny ändå. Min unghäst (4 år) som jag haft i 2 år har återkommande förstoppning...
2
Svar
26
· Visningar
2 858
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 159
Senast: Pratsch
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 324
Senast: WSLPZF
·
Hundhälsa Hej, Jag behöver råd angående min border collie som har världens känsligaste mage 😭 Han är 5 år, och har ibland fått riktigt dålig...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp