Bukefalos 28 år!

NagelacksBeroende

Trådstartare
parade två av mina kaniner för tio dagar sen, 1 juni.

nu har hon börjat typ.. gräva omkring massor..
och hon har gjort en stoor hög med spån och hö precis framför sitt hus..
hmm.. "ska" dom göra såhär ?
vet att dom "ska" gräva och så, men.. den där högen, kan det vara början till ett bo? :S
det ska hon väl inte göra än isf ?


tacksam för svar. :)
 
Sv: kanin

mina honor "skottar" omkring i buren och Cera bygger ett stoooooort berg av allt som ligger i buren

så normalt är det :rofl: det riktiga boet kommer rätt sent, som är klätt med päls
 
Sv: kanin

Hej! Jo, kaniner bygger bon när de ska föda. Moderna kommer gömma sig där ett tag innan de föds och bo där ett tag efter de föds. När hon känner sig reda kommer hon ut med sina ungar.
 
Sv: kanin

he, det undrade jag också över...tills jag så att det låg en kull ungar inne i kaninhuset...:D suprise, suprise...
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 209
Senast: Stinaelin
·
  • Artikel
Dagbok Ibland blir det inte som man vill, men det blir bra ändå. Och ibland när det inte blir som man vill så blir det bara skit. Det är...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 681
Senast: MML
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 737
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp