Kaninburar?

T

Tican

Vet nån om Fäbodens burar är bra? Är det värt pengarna? Nån liknande bur som kostar mindre? Kram! :)
 
Fäboden? Är det de i Uppsala? Om det stämmer så tycker jag att de verkar väldigt bra (har inte själv haft en sådan, men en bekant hade deras chinchillabur).
Materialet verkar bra och möjligheten att själv påverka burens 'design' känns kul.
 
Ja, allt är bra där.
De säljer väldigt många burar av sin egen design där och har, vad jag vet, aldrig fått klagomål på dem. Det är MYCKET bra bur för pengarna! Lättstädade är de också, och om bottenplattan (eller nån annan burdel) skulle bli utsliten så småningom kan man köpa en ny lös billigt.
 
Åh, det var ju nära mig! Nån som vet vad det är för kvalitet på deras foder? (Blir snart marsvinsägare)
 
De köper in foder varje vecka så det är pinfärskt, köper blandningar i säckar (nu minns jag inte vad det märket heter) som man får köpa i lösvikt så mycket man behöver. C-vitaminpellets och havre köper de från Edel. De gör även en egen blandning som är populär. Hon som äger affären har fött upp marsvin i många år så det borde vara bra kvalitet, hon vet vad hon håller på med. Mina djur får foder därifrån och mår prima och äter med god aptit. Problemet är bara (och det är det flera som säger) att har man börjat köpa foder därifrån vill djuren inte ha nåt annat! :)
 

Liknande trådar

Däggdjur Har haft Easy Strö halmströ i kaninburarna i flera år och varit jättenöjd! Blivit bra "stuns" i bädden, mycket lite damm och bra...
Svar
13
· Visningar
1 753
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 539
Senast: jemeni
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 102
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp