Kaninhoppning sundsvall?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Erboon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 059
E

Erboon

Eftersom jag saknat det i flera år kan jag ju testa här. Ingen som bor i sundsvalls trakerna som är intresserad av kaninhoppning och skulle vilja träna och ha små tävlingar tillsammans?

Sv: Kaninhoppning sundsvall?

Jag önskar att jag bodde i sundsvall bara för det :p Min kompis håller inte på och hoppar med sina längre, och det var så kul att träna tillsammans på någon gräsplan. Mina skulle behöva lite miljöträning känns det som, dem blir ju totalt förvirrade på tävling :angel:

Haha, flytta? :angel: Jag har det problemet att det finns ingen klubb inom typ 10 mil och inga som är intresserad i min vänskapskrets :/

Underbar: Det hörs ganska bra på namnet? Kaninhoppning - Hoppning med kaniner. Och ja man kan tävla i det. http://www.skhrf.com/

Öh? Dom hoppar, jag tror nog du också skulle se ganska kul ut om du hoppade den höjden i jämförelse till din storlek ;)

Ja dom hoppar och ser roliga ut :smirk: Och? jag har inte sakt att jag inte skulle se rolig ut.

Då så. Jag ber dig att antigen lämna tråden eller börja skriva OnT. Tack.

Yes, tack det vet jag redan ;) och hellre konstig än idiotisk ;) Tack så mycket ;)

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: Valmet
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 119
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 270
Senast: Sanna25
·
Fritid Jag skulle behöva en ny gymväska och har googlat i flera veckor utan att hitta rätt. Kanske sitter någon här på ett riktigt supertips...
Svar
5
· Visningar
454
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet