Bukefalos 28 år!

kaninungar?

W

Wilmakanin

hejsan allihop !
jag har en liten kaninunge (hona) med blandningen teddy & löwen
och min kompis har också en kanin unge (hane) med
rasen löwen när dom blir stora tänkte vi görs en kull är det någor att tänka på när man ska para i hop dom för jag har áldrig gjort det innan :D /jonna :p
 
Sv: kaninungar?

Att inte para dem alls...
det finns mer kaniner är vad det borde, min åsikt iaf.
 
Sv: kaninungar?

Ett bra tips är att kolla om det finns intresse först. Sätt ut annons på diverse kaninforum, prata med bekanta etc.
Sen ska ni tänka på att honan bör vara ca 7-18 månader gammal, och parningen ska ske antingen i hanens bur eller på neutral mark, inte inne hos honan.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 356
Senast: AraSlei
·
Övr. Djur Hejsan igen! Går i tankarna att skaffa kanin. Har haft en kanin tidigare och har lite erfarenhet pga det (det var dock ca 7år sedan)...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: hundvalpen
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 465
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
3 989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp