Kastrering

anna_panna

Trådstartare
Det är nu snart att grabben blir en det, dvs kastrerad och han och hans syster har hittills aldrig varit ifrån varandra.
Har ni några bra råd vad jag ska göra för att hon ska få en så bra dag som möjligt hemma alldeles på egen hand.
Han kommer ju att vara på sjukhuset så det är väl ingen fara hoppas jag.
Kissarna är nu snart 20 veckor och blir större och större, tänk om de kunde sluta växa nu, va bra det skulle vara ;)
 
Det är ingen fara, han blir ju bara borta över dagen. Visst kommer hon antagligen att söka honom, men du får väl ägna dig lite extra åt henne under tiden istället. :) Nån ny, rolig, väldoftande leksak att fördriva tiden med? :D
 
det värsta är att jag jobbar så jag får väl köpa något till henne att äta till frukost när han sitter i buren och någon ny kul leksak att döda.
Kallar henne för torpedkissen då hon borrar sig in under täcket på morgonen, inte sådär jättemysigt :devil:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Börjar inse att det inte är riktigt hållbart att ha två intakta hudar hemma av olika kön. Även om vi separerade dem ett par dagar före...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 554
Senast: Masse
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: Ava22
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 284
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 342
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp