Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fantastiskt söta! De kommer att ha så roligt ihop!
Jag hade ju katt tillsammans med vår welshterrier, katten ville hemskt gärna stryka sig mot hunden och ligga riktigt nära medan hunden (trots att han verkligen älskade katten) tyckte det var rätt äckligt med SÅ nära kontakt så han höll andan och drog in magen när katten strök sig mot honom och när de låg tillsammans behövde han ha sina 10 cm glapp så han flyttade och katten flyttade efter. De hade så roligt ihop!
Älskar att se kärlek mellan olika djurarter!
Det närmsta jag har kommit att se det var nu för några veckor sedan när katterna flyttade ut på landstället och ena katten blev så rädd när jag satte honom på gräsmattan att han försökte gömma sig under min sambos föräldrars tax.
Vad fint! Det kan inte vara så vanligt att bästa vännen, som dess utom är en hund, får hjälpa till när katten ska föda? Otroligt fin minne måste vara över dem.
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...