Katt som äter damm/ spindelnät?

R8n

Trådstartare
Vi misstänker nu att våran katt som fått diagnosen magkatarr inte har det, utan går under källartrappan och käkar damm och/eller spindelnät då det är hårbollsliknande grejs han spyr upp och sover jag uppe med honom spyr han inte. Sover vi i källaren spyr han varje natt.

Men vad fattas katten om han käkar damm? :crazy:

Katten är 2 år gammal kastrerad innekatt, hane.

Sv: Katt som äter damm/ spindelnät?

riktiga råttor kanske?..:rofl:

näe..skämt åtsido.. jag har faktiskt ingen anning men har han tillgång till kattgräs?

Sv: Katt som äter damm/ spindelnät?

Ja, han har tillgång till gräs.

Veterinären säger att det kan vara något grejs i tarmarna som gör att han spyr hårbollar ofta. Kommer dock inte ihåg vad det hette

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: WildWilma
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 888
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 025
Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade... 2 3
Svar
41
· Visningar
18 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka