Bukefalos 28 år!

Kattägare!

Sv: Kattägare!

Han har inte betalat den stora summan 20:- för honom. Kattmat och så vill han gärna stå för, han är ju hans katt också sålänge vi bor ihop.
 
Sv: Kattägare!

Grattis!
Jag och min sambo har ett katteri tillsammans. Det är "bara" hankastraten, som jag hade innan vi träfades, som är helt och hållet min.
Varför skulle vi inte kunna ha katterna ihop, barnen skriver man ju ingen "ägarregistrering" på innan man skaffar, inte soffan, tvn eller bilen heller...
 
Sv: Kattägare!

ja skulle kunna dela med mig mina djur till min kille..:) Vilket ja gör till en viss grad, men i slut ändan skulle ja ta me dom om man skulle göra slut. fast han tycker om dom är de mina bebisar som ja aldrig kunner vara utan :banana:
Han älskar då min honkatt jätte mycke, :love: dessutom tycker han inte om min galna hamster o min kanin hatar killar, hon bara biter honom så ja förstår honom där...
Men hästen får ja inte göra mig av me, för då tycker att han att ja bara skulle vara ledsen :love: Men mina 2 (snart tre) katter o hunden vill han gärna ha :bump: :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 469
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 802
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp