Kattattack på tangentbord!

Clancy

Trådstartare
Sen gammelkissen spatserade över mitt tangentbord igår är storleken på texten på vissa sidor mkt större än den ska vara. På g**gle tex.
Hjälp mig tack! :p

Sv: Kattattack på tangentbord!

Uhm, testa att hålla in ctrl och rulla på mushjulet. Om du har firefox kan du gå in på Verktyg > Inställning > Innehåll och ändra font size osv.

Sen gammelkissen spatserade över mitt tangentbord igår är storleken på texten på vissa sidor mkt större än den ska vara. På g**gle tex.
Hjälp mig tack! :p

Jag måste bara vara den som är den :D

Eller Ctrl + 0 för att nollställa :)
Eller för Internet Explorer-användaren: View/Visa -> Text Size/Textstorlek -> Medium

Senast ändrad:

Tack! Det funkade med visa - textstorlek - medium! :bow:
kisse vill gärna vara med vid datorn och det är inte alltid det slutar lyckligt! :p

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
24 099
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
20 208
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
894
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka