Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sällskapskatt, sällskapshund 💕
IMG_20221029_140324.jpg
 
Enda sättet att få min katt att bli en knäkatt:
1. Lägg en kartong i knäet
2. Vänta 30 sekunder

Den här gubben blir en större kelgris för varje dag som går men han är tyvärr inte intresserad av att ligga i knäet. Däremot älskar han alla kartonger, stora som små, och ligger mer än gärna och sover i en sån.
Det som är bra med att ha en kartongkatt i knäet är att om jag till slut måste gå upp så lyfter jag bara av kartongen och ställer den bredvid mig utan att han måste resa på sig 😂

Visa bifogad fil 104154
Smart att jag inte tänkt på det.. skall genast fixa en knäkartong.🥰😍🤩
 
Enda sättet att få min katt att bli en knäkatt:
1. Lägg en kartong i knäet
2. Vänta 30 sekunder

Den här gubben blir en större kelgris för varje dag som går men han är tyvärr inte intresserad av att ligga i knäet. Däremot älskar han alla kartonger, stora som små, och ligger mer än gärna och sover i en sån.
Det som är bra med att ha en kartongkatt i knäet är att om jag till slut måste gå upp så lyfter jag bara av kartongen och ställer den bredvid mig utan att han måste resa på sig 😂

Visa bifogad fil 104154
Underbart! 😂 😍
 
Smart att jag inte tänkt på det.. skall genast fixa en knäkartong.🥰😍🤩
Testa det 😁 det tog inte mer än någon minut första gången jag provade att lägga kartongen i knäet innan han kom och la sig tillrätta 😂

Ja! 😍 Min katt vill tyvärr inte bli klappad några längre stunder så bara jag låter honom vara ifred i kartongen så kan han ligga hur länge som helst 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Shaggy
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
20 21 22
Svar
426
· Visningar
26 474
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 738
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
182 827
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp