Kattbilder #8

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
6F7E68C9-5509-4E2D-A2D7-1F5EF023FD50.jpeg

Miss Li hade inte riktigt rĂ„d med sitt penthouse sĂ„ hon blev tvungen att nedgradera sig till en mindre lya đŸ€·â€â™€ïž
 
FörstÄr inte varför du inte skaffar katt igen, du mÄr sÄ dÄligt utan och du har dina förÀldrar som kan hjÀlpa till.
Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.
Och mina förÀldrar vill inte och skulle aldrig kunna be dom efter allt med M.
 
Jag trodde att det har framgÄtt att jag inte vÄgar. Att ha ansvaret för ett djur igen. Och jag bor i lÀgenhet och jobbar.
Och mina förÀldrar vill inte och skulle aldrig kunna be dom efter allt med M.
Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.
 
Jag vet att du inte vÄgar men att ha katt i lÀgenhet medför lÄga risker och nog tror jag dina förÀldrar skulle stÀlla upp om det kör ihop sig, inte att de ska sköta katten varje dag.
Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.
 
Ja det gör dom sÄklart. Om en katt blir sjuk spelar det ju ingen roll att det Àr lÄg risk att bo i lÀgenhet.
Nej, men sannolikheten att du fÄr en katt med samma problem Àr sÄ gott som obefintlig. De tre andra katterna hade vÀl inte samma problem? Har du nÄgon samtalskontakt? För mig lÄter det som du fastnat sorgen och inte kan komma vidare.
 
Nej, men sannolikheten att du fÄr en katt med samma problem Àr sÄ gott som obefintlig. De tre andra katterna hade vÀl inte samma problem? Har du nÄgon samtalskontakt? För mig lÄter det som du fastnat sorgen och inte kan komma vidare.
Tror inte att vi ska fortsÀtta den hÀr diskussionen. SÀrskilt inte i en bildtrÄd.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IslandshĂ€st Nu nĂ€r förra trĂ„den fĂ„tt 2000 inlĂ€gg tĂ€nker jag att det Ă€r dags att starta en del 2! :bump:đŸ„ł
20 21 22
Svar
426
· Visningar
26 508
Övr. Barn Vi fortsĂ€tter vĂ€l hĂ€r, dĂ„ andra trĂ„den nĂ„t över 2000 inlĂ€gg. SjĂ€lv ligger jag bredvid yngsta och vĂ€ntar pĂ„ att hon ska somna nĂ„n gĂ„ng.
96 97 98
Svar
1 955
· Visningar
104 711
Bukefalos Flera gÄnger nu har det hÀnt att nÀr jag gÄtt in i nÄn trÄd sÄ finns mitt senaste inlÀgg kvar som utkast, fastÀn jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
535
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta sjĂ€lv, men skriver ut hĂ€r för lite hjĂ€lp och tips frĂ„n andra kattĂ€lskare som kanske har bra koll! Jag söker...
Svar
13
· Visningar
262
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp