JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh, lilla hjärtat!
Oh, lilla hjärtat!
Så söööt!
Jag låser tråden då den nått 2000 inlägg, starta gärna en ny!
/Mod
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad tänka på vid kattköp?
Övr. Katt Jag ska förhoppningsvis köpa katt snart :love: Har hittat en som enligt säljaren (som verkar seriös) har goda möjligheter att trivas...
Startad av Red_Chili
16 Jul 2026
Svar: 5
Visningar: 472
Katt
Lämplig kattras?
Övr. Katt Sonen på 4,5 fullkomligt älskar katter och har nu i flera dagar (en halv evighet, ni vet, för ett beslut kring ett djur som kommer leva...
Startad av Hedinn
11 Sept 2026
Svar: 14
Visningar: 424
Katt
Vad för kattras passar mig och sambon?
Övr. Katt Äntligen kanske på g skaffa katt. Det luta emot det 🥰 Kommer dröja och har inte bråttom (har redan väntat massa år av olika skäl)...
Startad av Halcyon
22 Apr 2026
Svar: 45
Visningar: 2 433
Katt
Katt trick
Övr. Katt I vintras så ville inte Moa vara ute och när hon inte kunde rasta av sig ordentligt så började hon väcka mig om nätterna. Jag började då...
Startad av Hazel
11 Apr 2026
Svar: 50
Visningar: 2 258
Katt
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Idag kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 404
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Idag kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 179
Hund