katten har flyttat in hos mig..

LadySara

Trådstartare
min undergranne ja bor i lägenhet har haft denna katt i 13 år. å nu så jobbar han borta på sjön så ja skulle mata den å så.. helt plötsligt så bestämde hon sej för att nu ska ja flytta in hos sara å de gjorde hon. så nu när han är hemma å vi kommer hem samtidigt å hon är ute och vi släpper in henne så springer hon med mig uppför trappen å jamar utanför min dörr.. känns lite konstigt att hon nu har bestämt sej flr at vara "min" katt.. men de sägs juh att katter väljer sina ägare å inte tvärtom...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
Katthälsa Jag har precis blivit uppsagd från mitt jobb och lägenheten som ingick i jobbet, letar nytt för fullt men har en ganska stor hake nu iom...
Svar
7
· Visningar
1 502
Senast: Pudlan
·
Övr. Katt Alltså min granne, hon ger mig gråa hår! Jag har två underbara kattgubbar som flyttade hem till mig i somras när deras husse dog. De är...
2
Svar
30
· Visningar
6 621
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 843
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp