Katter som använder toaletten som "låda"

A

Atalantha

Ja, alltså toalettstolen. Det finns ju saker man kan använda för att träna sin katt att använda toaletten som låda. Jag tänker att om katten gillar detta, är det inte ett väldigt smidigt alternativ då? Vad finns det för nackdelar? Jag är lite sugen på detta, då jag har 3 innekatter för tillfället. Men det känns så onaturligt för mig, samtidigt som jag är medveten om att kattlåda inte heller är helt naturligt. Däremot vore det väl kanske mer hygienisk kan jag tänka?

Fill me in :D
 
Sv: Katter som använder toaletten som "låda"

Ingen? :o Någon måste väl ha en åsikt? :D
 
Sv: Katter som använder toaletten som "låda"

Nackdelar skulle väl vara bajsrester på toaringen och att katten inte kan spola själv, i övrigt verkar det ju ganska smidigt! Dock ingen träning jag skulle orka gå igenom med mina katter ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 508
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 816
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Jag tror att jag har blivit lite kär - i Cornish Rex! Har bara läst om dom och sett bilder och tyvärr inte haft chansen att träffa...
Svar
4
· Visningar
1 198
Senast: Kijona
·
Övr. Katt Vad har jag gett mig in på? Om två veckor flyttar en till katt hem till mig! En fantastiskt söt liten birma flicka blir det och jag kan...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp