Kattflickenamn?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Angel_23
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 734
A

Angel_23

Hej går i tankarna och skaffa en liten kattflicka, så fort hon är redo att lämna sin mor och syskon.

Men är det några som har några roliga namnförslag till denna lilla tös
http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=35192

Funderat på namnet tösen, eller tigra...

förslag mottages :bump:

Sv: Kattflickenamn?

ojj kom på att denna kankse skall ligga på djur? isf får ni flytta den... :smirk:

Jättesöt tös!

Min förra katta hette Tösen, för det var ju en tös ;) Men namnet var bra, lätt att ropa och "kattvänligt", jag tycker du skall ta det!

Lycka till och hoppas att hon inte sätter klorna i det lilla hålet i tapeten och ser till att ni får omtapetserat... :angel: :rofl:

Angel_23 skrev:
ojj kom på att denna kankse skall ligga på djur? isf får ni flytta den... :smirk:

Ja, och ngn MYCKET snabb hjälpte dig med det direkt! :bow:

Tackar tackar, japp får ta och införskaffa klösbräda osv... hehe=) ja tösen är bra kan bli det måste ha bestämt oss om 2v då skall vi hämta hem henne, idag var hon bara på besök.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 570
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir... 2
Svar
25
· Visningar
4 683
Senast: Mahonia
·
Övr. Katt Hej! Vi har en katt sedan tidigare som nu är ett år. Han är innekatt och vi har tänkt länge på att skaffa en till så att han har någon...
Svar
15
· Visningar
4 404
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort problem som stör husefriden - katter som slåss. här kommer en liten bakrund: Vi har 3 honkatter som har levt...
Svar
5
· Visningar
4 838
Senast: Ekblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka