Bukefalos 28 år!

Kattmat (bilanx)

Torrfoder innehåller INTE alltid massa kolhydrater. Finns många spannmålsfria foder!

Jag köpte Bilanx Grain Free pga att det nästan var slut på kattmaten och det fodret jag hade beställt inte hade kommit när det skulle. Mina katter blev tyvärr jättedåliga i magen av det! :(

De äter Pussi as good as it gets (det enda de kräsna små djuren vill ha) och har fri tillgång på torrfoder som komplement.
 
Här har vi dagens klant.. glömde ta fram färskfoder så gav dom en sån liten ask med sheba som jag hade köpt innan de flyttade hit.
Nu vägrar honan äta mushen :cautious:
Hon har inte varit överförtjust i mushen innan heller och har ibland bara ätit en halv bulle men nu vägrar hon :(
Hon är i smalaste laget så jag känner mig så korkad.. skulle bara struntat i att ge dom maten då de har torrfoder så dom svälter liksom inte!
En positiv grej är iaf att hon åt upp all sheba direkt utan knussel så hon får väl äta sån då :meh:
 
Här har vi dagens klant.. glömde ta fram färskfoder så gav dom en sån liten ask med sheba som jag hade köpt innan de flyttade hit.
Nu vägrar honan äta mushen :cautious:
Hon har inte varit överförtjust i mushen innan heller och har ibland bara ätit en halv bulle men nu vägrar hon :(
Hon är i smalaste laget så jag känner mig så korkad.. skulle bara struntat i att ge dom maten då de har torrfoder så dom svälter liksom inte!
En positiv grej är iaf att hon åt upp all sheba direkt utan knussel så hon får väl äta sån då :meh:

Ungefär som Gourmet Gold för min då :meh: Det är tydligen den enda acceptabla blötmaten.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 246
Senast: Sassy
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej! Jag har två katthonor, okastrerade (hittills) på 7 månader samt 5 månader, innekatter. Den äldsta katten har blivit väldigt tjock...
Svar
8
· Visningar
1 253
Senast: Bison
·
Övr. Katt Nya kattungen kommer hem 6/9. Hon ska ju självklart äta kattungemat. Uppfödaren har sagt att hon mest äter blötmat. Jag är mest van med...
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp