Kattmat online

Köper alltid via nätet då ingen affär i närheten har min mat till bättre pris.
Dock köper jag 10kg säck så får gratis frakt hem till dörren, mycket smidigt!
Mitt tips är att googla, och ge det lite tid att hitta det billigaste stället. :)
 
Det var ett förslag, ingen uppmaning. Du bad ju om tips på vart du kan köpa kattmat.
Om det inte passar behöver du inte följa det tipset.
Jag bad om tips var jag kan köpa kattmat online. Det framgår av rubriken. Förstår faktiskt inte alls varför jag får tips på offline-ställen. Bor ju liksom ute i ingenstans där det inte finns en massa butiker.
 
Köper alltid via nätet då ingen affär i närheten har min mat till bättre pris.
Dock köper jag 10kg säck så får gratis frakt hem till dörren, mycket smidigt!
Mitt tips är att googla, och ge det lite tid att hitta det billigaste stället. :)
Synd att jag inte har energin till detta. Därför jag frågar här. Orkar knappt skicka mejl heller. Kan få ladda många dagar innan jag kommer till skott.
 
Jag bad om tips var jag kan köpa kattmat online. Det framgår av rubriken. Förstår faktiskt inte alls varför jag får tips på offline-ställen. Bor ju liksom ute i ingenstans där det inte finns en massa butiker.

Absolut, men det kan ju hända att di någon gång åker iväg för att handla och där ligger ett Rusta.
De flesta här har antagligen inte en aning om vart du bor och vilka affärer du har i närheten.
Man måste inte bli sur och otrevlig när någon ger ett tips i all välmening.
Det är mycket trevligare med ett, tack för tipset. Rusta ligger långt från där jag bor men har jag vägarna förbi ska jag ha det i åtanke :)

Sen läses trådarna av många så någon annan kan ha glädje för tipsen.
 
Jag bad om tips var jag kan köpa kattmat online. Det framgår av rubriken. Förstår faktiskt inte alls varför jag får tips på offline-ställen. Bor ju liksom ute i ingenstans där det inte finns en massa butiker.
Jag tipsade om mat på nätet, det dög inte. Jag tipsade om mat i butik, det dög inte heller. Inga fler tips från mig i fortsättningen med den attityden. Jag har inte koll på var du handlar eller vilka butiker du passerar när du jobbar, jag bryr mig inte tillräckligt mycket för att ta reda på det heller.

Over and out, tråden läggs på ignore.
 
Synd att jag inte har energin till detta. Därför jag frågar här. Orkar knappt skicka mejl heller. Kan få ladda många dagar innan jag kommer till skott.
Men du gör ju en tråd här och svarar? En Google sökning hade gått fortare.
Kan du inte göra en sökning ena dagen och kolla resultat senare under dagen eller dagen efter?
 
Men du gör ju en tråd här och svarar? En Google sökning hade gått fortare.
Kan du inte göra en sökning ena dagen och kolla resultat senare under dagen eller dagen efter?
Ibland vill en helt enkelt ha interaktion med lite levande människor och deras tips och åsikter. Personliga erfarenheter. jag frågar också om saker google hade kunnat svara på ibland.
 
Men du gör ju en tråd här och svarar? En Google sökning hade gått fortare.
Kan du inte göra en sökning ena dagen och kolla resultat senare under dagen eller dagen efter?
Nej, en googlesökning går inte alls fortare för det enda jag hittills hittat är kattmat som är dyrare än det jag brukar betala.

Absolut, men det kan ju hända att di någon gång åker iväg för att handla och där ligger ett Rusta.
De flesta här har antagligen inte en aning om vart du bor och vilka affärer du har i närheten.
Man måste inte bli sur och otrevlig när någon ger ett tips i all välmening.
Det är mycket trevligare med ett, tack för tipset. Rusta ligger långt från där jag bor men har jag vägarna förbi ska jag ha det i åtanke :)

Sen läses trådarna av många så någon annan kan ha glädje för tipsen.
Folk tar ju inte ett tack men nej tack utan slänger spydigt ur sig att "du gör ju som du vill". Tycker inte det är trevligt och då blir inte jag heller trevlig. Och det är ju inte heller särskilt hjälpsamt att ge tips jag inte har efterfrågat. Varför hjälper man då? För att boosta sitt ego?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 633
Senast: Lhas
·
Hemmet Snart är det slut med bra soppåsar som man kan köpa i affären och använda. Alltså vanliga fina plastpåsar som eldas till energi efter...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 807
Senast: Liten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 060
Senast: Magiana
·
Relationer Hej Buke, nu skulle jag behöva bolla lite tankar... Det är lite det här med vänner, hur man vet om man ska kämpa för att behålla...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp