Kattsnack 10

Seriöst, nog för att hon Àr i en klass för sig sjÀlv, men tror du verkligen att hon skulle Àta glasbitar?

Förhoppningsvis inte. Hon verkar mÄ helt normalt och Ät Sheba med sparristrÄdar. Hon Àter ju bara en i taget och skakar pÄ huvudet nÀr hon gör det.
 
Jag har funderat pÄ varför Megara Àr sÄ matgalen. Jag gissar att nÀr hon vÀxte upp sÄ var hon lÄgrankad med en massa dominanta burmahonor som gjorde att hon försvann lite och mÄste kÀmpa lite för sin mat. Men hon har bott hos mig i fyra Är sÄ hon borde slappnat av Àven om hon inte fÄr sÄ mycket som hon vill.
 
@MJLee jag har Ikeas matlÄdor med snÀpplock, finns över en liter och i rÀtt rejÀl plast. Mjaustro Àr ju inte den första koraten i det hÀr hushÄllet och de kÀmpar rÀtt hÄrt med snÀpplocken men har aldrig lyckats.

Alla skÄp hÀr har magnetlÄs med högt motstÄnd, eller haspar dÀr jag inte vill behöva rycka i dörren. Lite surt att behöva fixa, men bÀttre Àn en olycka...
 
@MJLee köp inte Claes Olssons burk, snÀppena lossnar lÀtt pÄ dem. DÄ Àr Biltemas variant som visas hÀr i trÄden ett bÀttre alternativ.
 
Seriöst, nog för att hon Àr i en klass för sig sjÀlv, men tror du verkligen att hon skulle Àta glasbitar?

Tate tuggar pa sma, sma stenar som foljer med skor in ... och sma sma glasbitar som blivit kvar trots dammsugare och vattorkning.🙄 Har glas gatt sonder har kryper jag pa golvet och kanner overallt ... men lyckas alltid missa nagra sma smulor anda. :banghead:
 
Jag kanske ska tillagga att Tate snart ar 8 ar och alltid tuggat i sig smastenar och sma glasbitar och annu har inget hant. Men han ater ocksa mycket sparris och tycker, som tur ar, jatte mycket om det.:p
 
Hittade just att man kan kombinera snÀpplock i plast med plastburk 1.4L hos IKEA. Deras 365+ serie. NÄgon som har köpt den?
 

Liknande trÄdar

Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 243
Senast: bollen__
·
HÀstmÀnniskan Hej, Jag vet att det finns mÄnga trÄdar om detta men av de som jag hittat Àr det mÄnga inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 470
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 744
HundhÀlsa En lÄng historia. Malinois hane pÄ nu snart 2Är som förra Äret i oktober fick svÄrt att gÄ pÄ hÄrda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 558

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp