Kattsnack #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har äntligen två katter som sover i sängen på ”rätt” sätt 🐱

Mina förra så en ville gärna sova vid huvudändan på kudde precis vid mig - supermysigt, men han blev störd om man vände sig för mycket så då gick han. Den andra ville endera sova under täcket hårt pressad intill mig, eller inte alls. Vände man sig var det bara att glömma.

Mina nuvarande är underbara 💕 Det tog rätt länge innan de alls ville sova i sängen (fd hemlösingar) så tänkte att jaha - så var det . Sen sen något halvår tillbaka (haft dem ett år nu) så började Olof sova i sängen och han vill ligga precis intill utsträckt och är helt obrydd att man vänder sig .
Sen ca 2 mån tillbaks sover även Svante i sängen. Han ligger helst över mina ben. Man kan vända sig HUR mycket som helst - han höjer bara magen och väntar tills man vänt sig 😂
Snälla är de också och sover hela nätterna (eller är tysta om de inte sover) 😻 Jag har aldrig haft så pass unga katter som är så stilla natten igenom . Men det är ju så otroligt mysigt och man sover SÅ gott när de är så 💜 Bara hoppas att det håller i sig 😂
Millie sover som Olof!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: nullo-modo
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 481
Senast: miumiu
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 808
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp