kattungar,kattungar,kattungar.....

R

Rallebralle

ALLA har kattungar just nu utom jag.... :cry:

Marrakech syster,Casablanka, fick två viltfärgade igår,min ena kompis fick tre förra veckan -en sorrel o två vilt,min andra kompis fick två i söndags-en sorrelsilver o en svartsilver,min ena uppfödare har fem som han inte sålt ännu ,min andra uppfödare har kattungar över halva Sverige,Marrakech var ju o parade sig med en vilthona för ett tag sedan .....det blev två honor,en blå o en vilt.
HD har fått skogisbebisar,MissFideli har ungar snart.Min syrra har fyra ociblandningar.

GHAAAAAAAAAAAAA,vad avis jag blir..... jag vill oxå ha små bebisar :love:

jag kommer inte få bebbar innan (tidigast) MARS!!!

hur ska jag stå ut så länge?
jag ska iof iväg o könsbestämma ett gäng idag men iaf..... :(

MUNTRA UPP MIG NUUUUUUUUU :p
 
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)
Se det från den ljusa sidan, du kan åka på utställningar hela vintern det kan inte jag :)
 
:idea:...That´s a point!! :idea:

Men jag vill ha det iaf.... :mad:
När får man se bilder på skogisarna då???
det måste nog vara det sötaste som finns ...en liten pluttig skogisbebis....på en sådär fyra-fem veckor o alldeles lurvig.... :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :smirk:

o du,den som väntar på nå´t gott väntar alldeles för länge....
 
Vi är två... :cry:
Dessutom tror jag lillprinsen här börjar längta efter sällskap, vintertrött matte är inget roligt :(
Och mina uppfödare är kassa på att höra av sig, man får ringa och tjata för att veta hur det ligger till, jag är ju oootååålig!
 
Bilder kommer förhoppningsvis i morgon. Hemsidan är nästan färdig och jag väntar bara på ett program.
Sen kommer jag att terrorisera er med bilder :)
 
men du har ju iaf ungar att vänta....... :smirk:
Kontentan blir att det är mest synd om MIG!!!!!!!! :p :angel: :devil:

Jag ska ju ha ut en o annan aby på foder,jag måste trots att jag inte vill.... :( :(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kattungar (hanar) på 4 ½ månad hemma och det är våra första katter. (vanliga bondkatter) En kompis till mig, som har många...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 568
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Min härliga katthona fick fyra ulliga kattungar i våras. Nu är de tolv veckor och två av dem ska flytta hemifrån, två ska jag behålla...
Svar
3
· Visningar
1 398
Senast: hästig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp