Kattungar :)

Sv: Kattungar :)

Det var samma för min katt. Hon började få värkar på mitt rum så vi tänkte gå ner och äta och lämna henne lite ifred, men då gick hon efter oss och höll på att föda på köksgolvet.. Så vi fick gå upp igen och hon följde efter:P
 
Sv: Kattungar :)

Det är vanligt att katthonor vill ha sin husse/matte med sig när hon föder, speciellt förstföderskor. Sammi har alltid kommit och "hämtat" mig när det varit dags...
Man bör inte lämna honan ensam när hon föder, man måste ju vara med och se till att allt går som det ska. Om det inte är några problem så behöver man inte ingripa, men man måste vara beredd om det skulle bli det.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 782
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 670
Senast: Luff
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
539
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
1 072
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp