Kavaj och kostymbyxor - Vad ska jag köpa?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Är i behov av lite hjälp! :)
Skulle behöva uppdatera garderoben med typ 2 kavajer och 3 par kostymbyxor, men vet inte vad jag ska köpa!
Det ska absolut inte vara något svindyrt, men gärna ett snäpp roligare (och bättre!) än H&M, om så möjligt.
Kavajerna bör vara av utpräglat lång modell. Byxorna gärna med lite högre midja och kortare ben, helst 70 cm men max 75 cm iaf. Kanske kallas "ankellånga"? Både kavaj och byxor ska vara i något trevligt material/materialblandning. Absolut inte polyester! :yuck:
Vilka butiker ska jag kika på tycker ni? :)

*Ropar lite försiktigt på fashion-gurun @tornblomma :up: *
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst förhoppningsvis under nästa år då jag nyligen börjat nytt jobb som kommer ta lite mer tid i anspråk. Dessutom...
Svar
19
· Visningar
2 325
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 528
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ någon klädintresserad med lite tid över? Nästa vecka har jag möte i fyra dagar, jobbmöte på hotell. Jag har många plagg jag gillar men...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Miks
·
Utrustning Ja, jag har lovat mig själv att investera i en ny kavaj, men jag blir trött av bara tanken :( Jag är 155 cm, c:a 55 kg, storlek 36-38...
Svar
3
· Visningar
816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp