Kavaj... ?

lady_vip

Trådstartare
Jag vill ha en snygg hoppkavaj i mörkblått, gärna med diskret kritstreck, nån som vet vart jag kan hitta det?

Har hittat en snygg i grått med kritstreck, men jag har allt annat blått så jag vill gärna hålla mig till det...

//E

Sv: Kavaj... ?

vet inte riktigt vad "diskret kritstreck" är men Horze har fina Kavajer med vita kanter på fickor och krage..;)

//Krizz

Sv: Kavaj... ?

Diskret kritstreck är tunna linjer, hatar tjocka linjer med kritstreck, de ska ju inte se randiga ut ;)

//E

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka