kazaa lite

Vad fattade från den sidan så kunde man inte ladda hem den därifrån längre.. Man var tvungen att maila om man ville ha den.
Finns det ingen annan sida där man kan ladda hem det snabbt och enkelt?

Vad jag fattade från den sidan så kunde man inte ladda hem den därifrån längre.. Man var tvungen att maila om man ville ha den.
Finns det ingen annan sida där man kan ladda hem det snabbt och enkelt?

Kazaa Lite har "slagit igen", tydligen. Själva Kazaa blev sura för att de hade tagit deras program (eller något) och det finns inte längre. Tyvärr, för jag tyckte att det var bra.

Jag kan skicka den till dig om du vill, pm:a din mejl bara. Fast det måste vara tex. från telia, eftersom hotmail inte kan ta emot stora filer.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 257
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 020
Senast: Enya
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka