falukorw Trådstartare 1 Mar 2007 #21 Sv: kennelnamn, hjälp mig Kan ju lägga till att Gnist är ett norrländskt skogstroll. Då vet ju iaf folk vad/vem det är. Nu ska jag iväg och hjälpa till att förlösa en halvsyster till Leia, hoppas på många söta bebisar!
Sv: kennelnamn, hjälp mig Kan ju lägga till att Gnist är ett norrländskt skogstroll. Då vet ju iaf folk vad/vem det är. Nu ska jag iväg och hjälpa till att förlösa en halvsyster till Leia, hoppas på många söta bebisar!
falukorw Trådstartare 1 Mar 2007 #22 Sv: kennelnamn, hjälp mig Det gjorde jag men de som jag ville ha var tydligen för likt nåt som redan fanns
Sv: kennelnamn, hjälp mig Det gjorde jag men de som jag ville ha var tydligen för likt nåt som redan fanns
Gnist 1 Mar 2007 #23 Sv: kennelnamn, hjälp mig Jo, det får inte finnas risk för förväxling, men nog finns det ändå en del som är rätt lika varandra tycker jag . Lycka till med valpningen
Sv: kennelnamn, hjälp mig Jo, det får inte finnas risk för förväxling, men nog finns det ändå en del som är rätt lika varandra tycker jag . Lycka till med valpningen
M Morpan 1 Mar 2007 #24 Sv: kennelnamn, hjälp mig Gnist skrev: http://www.fci.be/ Där finns alla kennelnamn, som är upptagna. Klicka för att se mer... Tack
Sv: kennelnamn, hjälp mig Gnist skrev: http://www.fci.be/ Där finns alla kennelnamn, som är upptagna. Klicka för att se mer... Tack
falukorw Trådstartare 1 Jun 2007 #25 Sv: kennelnamn, hjälp mig Nu har jag fått mitt kennelnamn godkänt! Blev inte Gnist förslag så någon provision blev det inte Men är så glad! Håll tummarna att det inte inkommer några protester!
Sv: kennelnamn, hjälp mig Nu har jag fått mitt kennelnamn godkänt! Blev inte Gnist förslag så någon provision blev det inte Men är så glad! Håll tummarna att det inte inkommer några protester!
Gnist 1 Jun 2007 #26 Sv: kennelnamn, hjälp mig Attans Ingen provision alltså Vilket namn blev det då??
falukorw Trådstartare 2 Jun 2007 #27 Sv: kennelnamn, hjälp mig La Leia's blidde det så jag är nöjd Hoppas ingen protesterar bara...