Bukefalos 28 år!

Kennelnamn!

Sv: Kennelnamn!

Tänkte jag skulle berätta att jag och min syster fick igår från SKK att våra två namnförslag är skickade vidare till FCI:laugh:! Så nu får vi vänta ungefär en månad innan vi får reda på om våra förslag går igenom! Kan säga att som nummer två har vi Eurofinas, vi gillade det men håller tummarna att vi får det vi har som nummer ett på listan!!! Tack alla som gav förslag och gav oss ny energi till att komma på namn!!!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min ena gamla hund är mer eller mindre döv och eftersom han inte kan vara lös längre när han vimsar iväg får han ha rullkoppel. Köpte...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 782
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 887
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp