Kennelnamn!

Sv: Kennelnamn!

Tänkte jag skulle berätta att jag och min syster fick igår från SKK att våra två namnförslag är skickade vidare till FCI:laugh:! Så nu får vi vänta ungefär en månad innan vi får reda på om våra förslag går igenom! Kan säga att som nummer två har vi Eurofinas, vi gillade det men håller tummarna att vi får det vi har som nummer ett på listan!!! Tack alla som gav förslag och gav oss ny energi till att komma på namn!!!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 726
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 968
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 297
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund