Bukefalos 28 år!

Ketchupeffekt! Va?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, det ska jag säga er att nu kommer det lite inlägg igen.
Sadelföljetongen fortsätter... Har stoppat om bägge och ingen blev bra. Min sademakare förstår inte hur mycket hon verkligen behöver stoppa i på högersidan.

Har även köpt en videokamera så att min man kan filma mig ordentligt så att jag ser vad jag pysslar med.

Jag är ju sjukskriven för att jag är utmattad och totalt förvirrad, precis som många med mig.
Kan inte rida en lektion hur gärna jag än skulle vilja... För för det första får jag totalpanik för en tid att passa!!! Sover inte ens det lilla jag gör annars. Bland många andra konstiga symtom som jag inte tänker rabbla upp nu.
Nog om det!

Det är i alla fall därför som jag köpte den där kameran. Jag får helt enkelt vara min egen tränare ett tag till i alla fall.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 954
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 430
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 849
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp